Blood Bowl Wargame

Blood Bowl kezdés

Összeírtuk a Blood Bowl kezdő fázisait hogy egyszerű legyen mindenkinek. PDF formátumban innen lehet letölteni.   

Játék előtt:
1.: Fan factor: mindkét edző dob egy d3mat,
majd hozzáadjuk a dedicated fans factort. Ez
jelenti majd hogy hány ezren szurkolnak nekik.
Fel kell írni.

2.: Weather – 2d6 dobás után:
• 2- hősokk: a drive után mindkét
csapatból random D3 játékos a csere
padra kerül és kihagyják a következő
driveot
• 3- nagyon napos: -1 a passzolás
tesztelhető
• 4-10 tökéletes idő: nincs semmi extra
• 11 eső: -1 a labda felvevésre és a
passz bele avatkozasba
• 12 hóvihar: -1 a rushból és csak Quick
vagy short paszt lehet megpróbálni

3.: Journeyman: ha nincs meg a 11 játékos
akkor be lehet átmeneti linemaneket
szervezni. Ezek sima linemanek csak kapnak
egy loner 4+ skillt

4.: Inducements
Itt lehet költeni a felesleges pénzeket meccs
előtt
Petty cash: a két csapat erőkülönbséget (ctv)
megkapja a gyengébb játékos. Ez az összeg
elveszik, muszáj elkölteni.

5: prayers to nuffle: Ha ligában van legalább
50k különbség akkor a gyengébb csapat
dobhat egyet. Egyébként sima játékban 1d16:
1. A félidő végéig ha valaki trapdoor
négyzetre lép akkor d6 – egyes
dobásnál olyan mintha kilökték volna
a pályáról.
2. Drive végéig ha játékvezetővel
veszekszik akkor 5-6 =6 2-4= I Don’t
care
3. Random válassz egy játékost akinek
nincs Loner képessége. A Drive végéig
megkapja a stab képességet
4. Válassz egy játékost akinek nincs
loner. A játék végéig kap +1 armort
(max 11+)
5. Válassz egy loner nélküli játékost. A
drive végéig Megkapja a Mighty blow
+1 skillt.
6. random válassz d3 ellenfelet akinek
nincs lonerje. A drive végéig loner 2+
képességet kapnak
7. Random válassz egy ellenfelet. Drive
végéig a MA csökken egyet
8. Válassz egy játékost akinek nincs
lonerje. Játék végéig megkapja a Pro
skillt.
9. Félidő végéig -1 a rushból.
10. Ha passzol 2 sppt kap egy helyet
11. Ha kilökéssel casualityt okoz akkor 2
sppt kap a csapat játékosai a drive
végéig
12. A casuality 3 sppt ér 2 helyett a drive
végéig
13. A foul casuality 3 sppt ér a drive
végéig
14. Ha stall van akkor lehet dobni egy d6-
ot. 5+on knocked down
15. Félidő végéig minden foult lát a bíró.
16. Random válassz valakit akinek nincs
lonerje. Játék végéig kap egy primary
skillt.

6 kezdő csapat eldöntése (fej vagy írás)

Drive:
1: felrakás – aki rúgja a labdát rak fel először.
2: rúgás – kijelöli a rugó játékost aki nem lehet
a szélső zónában. Után kijelölöd hová érkezik a
labda és d6ot mozog d8 irányba. Ilyenkor még
a levegőben van a labda és a rugó játékost dob
2d6ot.
Ha kikerül a labda a pályáról akkor touchback
van és bármelyik játékos kezébe adható a
labda

2d6 – Eredmény:
2: mindkét csapat kap egy bribeot. Drive vége
előtt el kell használni vagy elveszik.
3: ha a rugó csapat kör jelzője a 6-7-8 mezőn
van mindkét edző vissza léptet egy kört a
jelzőn. Máskülönben előre kell vinni a jelzőt.
4: D3+3 szabad játékos a rugó csapatból újra
felhelyezheto szabályosan
5: egy játékos az elkapo csapatból bármennyit
mozoghat és a labda landolási mezőjére kell
lépjen
6: mindkét csapat dob d6-ot és hozzá adja a
cheerleaderst. A győztes dobhat egy Prayer to
Nufflet. Egyenlőnél nem dob senki. Ha már
folyamatban lévő hatás jön ki akkor újra kell
dobni.
7: mindkét edző dob egy d6-ot és hozzá adja
az assistant coachokat. A győztes kap egy
rerrollt csak erre a drivera. Egyelő esetén nincs
reroll
8: Dobjátok újra az időjárást. Ha Perfect jön ki
akkor egy extra scatter irányba megy a labda
9: az elkapó csapatból d3+3 SZABAD játékos
mozoghat 1 kockát
10: d3+3 SZABAD játékos a rugó csapatból
elvégezhet egy mozgást. Ezekből egy blitzelhet
és egy csinálhat egy throw team-mate akciót.
Ha egy játékos közülük elesik akkor nem lehet
több ilyen akciót végezni
11: Mindkét edző dob egy d6-ot és hozzá adja
a fan factort. A vesztes random választ egy
pályán lévő játékosát. Egyelő esetén mindkét
edző választ. D6 – 2+on stunned. 1-esen
kiküldik a játék végéig
12: Mindkét edző dob egy d6-ot és hozzá adja
a fan factort. A vesztes random választ d3
pályán lévő játékosát. Egyelő esetén mindkét
edző választ. A játékosok stunnedok.

Akciók:
• Mozgás
• Passzolás (1x egy körben)
• Hand-off (1x egy körben)
• Throw Team-mate (1x egy körben)
• Block
• Blitz (1x egy körben)
• Foul (egyből armor (assistok ugyanúgy
számítanak) de duplán kiküldik.
Ilyenkor meg lehet támadni az
ítéletet) (1x egy körben)

Related posts

Leave a Comment